Máte PPC kampaně, ale žádné výsledky? Tohle si zkontrolujte jako první🔍

Máte PPC kampaně, ale žádné výsledky? Tohle si zkontrolujte jako první

Investujete do PPC reklam, ale konverze nepřicházejí? Možná něco selhává v samotné kampani. PPC systémy jako Google Ads nebo Sklik jsou efektivní, ale jen pokud jsou správně nastaveny a průěžně optimalizovány. Tady je 7 oblastí, které byste si měli zkontrolovat jako první:


1. Cílení na špatné publikum

Zobrazují se vaše reklamy lidem, kteří opravdu hledají to, co nabízíte?

  • Zkontrolujte geografické, jazykové a demografické nastavení

  • Zaměřte se na publika s nákupním úmysem (např. podle klíčových slov nebo chování)

2. Klíčová slova vs. realita

Neplacená slova mohou získat zobrazení, ale bez výsledků.

  • Využijte „exact match“ nebo „phrase match“ pro přesnější zásahy

  • Vylučující klíčová slova (negativní keywords) mohou ušetřit spoustu peněz

3. Kampaň bez strategie

Spuštění reklamy nestačí. Věříte, že „něco naskočí“?

  • Každá kampaň by měla mít jasný cíl: návštěvnost, konverze, brand

  • Rozdělte kampaně podle fází zákaznické cesty

4. Slabý vizuál nebo text

Reklama musí zaujmout a vysvětlit hodnotu za 2 vteřiny.

  • Testujte různé varianty nadpisů a popisů

  • U display reklamy dejte přednost čistému a kontrastnímu designu

5. Neefektivní landing page

Klikně na reklamu je jen začátek. Kam se uživatel dostane?

  • Je stránka rychlá, přehledná a optimalizovaná pro mobily?

  • Obsahuje jasný CTA a výzvu k akci?

6. Sledujete jen kliky, ne výsledky

CTR vypadá dobře, ale vydělává vám reklama?

  • Měřte konverze, hodnotu objednávek, cenu za akci (CPA)

  • Použijte Google Analytics, GA4 nebo jiné systémy pro sledování

7. Chybí průěžná optimalizace

PPC je živý organismus. Nestačí spustit a zapomenout.

  • Sledujte výkonnost každý týden

  • Pausujte neefektivní inzeráty a zvyšujte rozpočet těm úspěšným


Závěr

PPC reklama může být velmi výkonná, ale jen pokud víte, co sledujete a průěžně ji ladíte. Pokud chcete zjistit, kde vaše kampaně ztrácejí dech, ozvěte se nám v D&T Agency. Rádi vaše kampaně zanalyzujeme a pomůžeme nastavit směr, který bude fungovat.

Sdílejte:

Další články

Zajímá vás více?

Kontaktní informace